Новости телевещания. Украина.

Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Оксана Марченко попала в базу "Миротворца"
Одна из причин такого решения — участие в пропагандистских мероприятиях России
image.png
Телеведущая и супруга депутата Виктора Медведчука Оксана Марченко попала в базу "Миротворец". Такую информацию разместили на официальном сайте в понедельник, 8 февраля. В публикации отмечается, что внесли знаменитость в базу из-за отрицания российской агрессии и попытках легализации оккупации Крыма.

Финансирование террористов и российских оккупантов. Отрицание российской агрессии. Участие в пропагандистских мероприятиях России (страна-агрессор) против Украины. Участие в попытках легализации оккупации АР Крым российскими захватчиками. Незаконная коммерческая деятельность в оккупированном российскими захватчиками Крыму,
говорится в источнике.
Авторы публикации отметили, что Оксана Марченко принимала участие в контрабандных перемещениях грузов и товаров. Также заявили, что телеведущая является "противником независимости украинского православия от подконтрольной России".
На сайте также перечислили ряд компаний, к которым причастны Виктор Медведчук и Оксана Марченко. Сообщается, что в украинском реестре таких фирм нет, но в российском числятся.
image.png
Публикацию также подкрепили фрагментом интервью знаменитости, в котором она рассуждала по поводу событий на Востоке Украины, не став называть это войной.

Для установления исторической справедливости нужен беспристрастный анализ. Надеюсь, его сделают наши потомки, потому что сегодня невозможно быть объективным, мы не обладаем всей полнотой информации. Кто первый начал? Зачем? Поэтому, какая сейчас разница, как называть то, что происходит на востоке Украины, если гибнут люди, если украинцы не вместе? Люди разделены, семьи разделены, и продолжаются боевые действия. Какая разница, с какой стороны стреляют? Если разрушаются дома. Страдают граждане Украины с обеих сторон линии соприкосновения,
сказала Оксана Марченко в интервью "Страна.ua".
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Половина українців підтримують блокування «каналів Медведчука» – дослідження
Загалом про указ президента, яким ввели в дію рішення РНБО про санкції, знають 78% українців у віці 18 років і старше.
В Україні 49% опитаних телефоном підтримують рішення припинити мовлення телеканалів «групи Медведчука» – «112 Україна», NewsOne та ZIK. Проти такого рішення виступає 41% респондентів. Про це свідчать результати дослідження соціологічної групи «Рейтинг», які оприлюднили 10 лютого.

Загалом про указ президента Володимира Зеленського, яким ввели в дію рішення РНБО про санкції, знають 78% опитаних, 21% – не знає.

«49% підтримують рішення припинити мовлення телеканалів "112", NewsOne, ZIK, 41% – не підтримують. З моменту введення санкцій рівень підтримки цього рішення зріс з 42 до 49%, натомість кількість критиків зменшилась з 47 до 41%. Важливо, що серед опитаних, які знають про рішення, рівень його підтримки ще вищий (57%), а кількість критиків менша (37%)», – йдеться в дослідженні.

Крім того, 72% українців старше 18 років підтримують запровадження санкцій проти фізичних та юридичних осіб України, якщо їхня діяльність шкодить інтересам держави. Водночас, якщо є докази причетності цих осіб до тероризму або сепаратизму, рівень підтримки санкцій проти них зростає до 85%.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Опитуваним ставили питання про коронавірусну інфекцію, емоційний стан, просило оцінити дії влади в боротьбі з COVID-19, про довіру до президента та політиків, а також про санкції проти – «112 Україна», NewsOne та ZIK.

«Рейтинг» провів моніторинг суспільних настроїв з 6 по 8 лютого 2021 року, методом опитування CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing – телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Вибірка репрезентативна за віком, статтю і типом поселення для дорослого населення (віком 18 років і старше) України. Під час дослідження опитали 2500 респондентів. До вибірки не включаються території, які тимчасово не контролюються владою України – Крим, окремі райони Донецької та Луганської областей. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 2,0%.

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБОУ від 2 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Воно передбачає запровадження санкцій проти народного депутата України Тараса Козака та компаній, які володіють ліцензіями телеканалів «групи Медведчука» — «112 Україна», NewsOne і ZIK. Санкції запроваджені на п’ять років.

З 19 членів ради 17 проголосували «за» санкції, один був відсутній, спікер парламенту Дмитро Разумков – утримався. Він вважає, що відповідальних за співпрацю з РФ та фінансування тероризму мають карати згідно з законодавством. Натомість санкції, на його думку, запроваджують проти осіб, яких не можуть притягнути до відповідальності перед українським судом.

Власник медіахолдингу «Новини» Тарас Козак назвав дії РНБО незаконними, а рішення про санкції актом цензури. У заяві каналів групи «Медведчука», що з’явилась на сайті «112 Україна», рішення РНБО називають «решением об уничтожении трех оппозиционных телеканалов» та «политической расправой над неугодными СМИ». Канали, йдеться в заяві, «намерены бороться за свое право вещать для украинцев, доносить правду до граждан и быть в эфире». Однак автори заяви не уточнили, про які методи боротьби йдеться.

Президент Володимир Зеленський та голова СБУ Іван Баканов вважають заборону каналів групи «Медведчука» боротьбою в інформаційній війні за правду та європейські цінності, а також кроком у боротьбі з російською гібридною агресією. Чому закриття каналів Медведчука — це не наступ на свободу слова читайте в матеріалі «Детектора медіа».

Секретар РНБО Олександр Данілов заявив, що в Україні працює багато антиукраїнських телеканалів і РНБО вводитиме санкції щодо них після отримання відповідних документів. Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков сказав, що надані СБУ матеріали, які лягли в основу рішення РНБО про санкції, є цілком достатніми та вичерпними. Дмитро Разумков розповів, що представники спецслужб не надали додаткової інформації для ознайомлення під час засідання РНБО. Пан Данілов уточнив, що частина документів про фінансування телеканалів засекречена.

4 лютого перший заступник голови Національної ради з питань телерадіомовлення Валентин Коваль повідомив, що в усіх регіонах України провайдери вимкнули телеканали «112 Україна», ZIK і NewsOne — як на супутнику, так і в кабелі. Регулятор контролює виконання рішення РНБО, оскільки це зона відповідальності Нацради. Телеканали продовжують транслювати свої ефіри на YouTube. Міністерство культури та інформаційної політики раніше повідомило, що направить до компанії запит з проханням заблокувати сторінки телеканалів.

Того ж дня Верховний Суд отримав два позови проти указу президента про санкції щодо Тараса Козака та його каналів. Пізніше ВС отримав ще один подібний позов, який подав харківський юрист, член Чугуївської правозахисної групи Роман Лихачов.

5 лютого сайти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK повідомили, що більше не можуть використовувати власні доменні імена. Вони відтепер доступні на резервних адресах zikua.tv, 112ua.tv и newsoneua.tv.


Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Тарас Козак купив «112 Україна» та NewsOne за 103 мільйони гривень через Білорусь – УП
Загальна вартість корпоративних прав на ці телеканали становила 114 мільйонів гривень, однак по факту депутат заплатив менше.
Народний депутат від «Опозиційної платформи – За життя» Тарас Козак купив телеканали «112 Україна» та NewsOne за 103 мільйони гривень, які в 2018-2019 роках він сплачував швейцарським фірмам через Білорусь. Про це 11 лютого повідомила «Українська правда» в матеріалі «Козак Медведчука. Звідки у соратника кума Путіна гроші на телеканали».

«Скуповувати телеканали Тарас Козак почав у 2018 році, коли надходження йому дивідендів з кіпрської компанії Turul Investments стали системними та стабільними», – пише видання.

Тарас Козак у формі про суттєві зміни за 12 жовтня 2018 року задекларував набуття корпоративних прав на ТОВ «Новини 24 годин» від Швейцарської MW Investment AG, яку контролював на той час Євген Мураєв. Їх вартість становила 41 мільйон гривень.

За три місяці нардеп купив «112 України». 2 грудня 2018 він задекларував придбання корпоративних прав дев'яти українських юридичних осіб від Швейцарської компанії Plirofories AG. Ці компанії входять в структуру власності телеканалу «112», на шість з них у 2021 році наклали санкції РНБО. За даними про суттєві зміни у майновому стані, вартість корпоративних прав цих фірм складає 72,9 мільйони гривень.
Изображение
«Загальна сума вартості корпоративних прав на куплені два телеканали становила 114 мільйонів гривень, однак згідно з розділу декларації "видатки та правочини" Тарас Козак по факту заплатив за них лише 103 мільйони», – йдеться в розслідуванні.

У червні 2019 року Тарас Козак купив телеканал ZIK, який належав бізнесмену Петру Димінському через кіпрську компанію Alvho Trading limited. З 14 червня 2019 новим єдиним акціонером Alvho Trading limited стала Turul investments limited. «Українська правда» не наводить вартості телеканалу, однак пише – статутний капітал кіпрської Alvho на момент переходу до структур Тараса Козака становив 17,1 тисяч євро. У 2019 році ведуча Тетяна Даниленко говорила, що Тарас Козак придбав канал ZIK за значно більшу суму, ніж чотири мільйони євро.
Изображение
Зазначається, що медіаменеджери тоді оцінювали ZIK у 15-20 мільйонів доларів, натомість Петро Димінський наприкінці 2017 року нібито починав торг з 53 мільйонів доларів.

«Операції з придбання принаймні двох з трьох телеканалів (NewsOne та 112), Козак провів чомусь у Білорусі, що підтверджується даними з його електронних декларацій», – розповіли в УП.

Як писав ДМ, згідно з деклараціями Тараса Козака за 2017-2018 роки, він отримав дивіденди від своєї кіпрської кампанії Turul Investments Limited у розмірі 164 мільйони 489 тисяч 594 гривні. За деклараціями, купівля телеканалів «112 Україна» і NewsOne обійшлася народному депутату в 113 мільйонів 825 тисяч 546 гривень, тобто орієнтовно трохи більше $4 мільйонів. Таким чином, якщо пан Козак більше ні на що не витрачав свої дивіденди, у нього перед купівлею ZIK мала залишитися сума 50 млн 664 тисячі 48 грн ($1,9 мільйонів).

Тарас Козак – близький соратник українського політика, одного з лідерів партії «Опозиційна платформа - За життя» і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука, їхні брати – бізнес-партнери. 5 жовтня 2018 року Тарас Козак став власником телеканалу NewsOne. 14 грудня 2018 року він став кінцевим бенефіціаром ще й каналу «112 Україна». Згідно з поданою ним декларацією, він заплатив за «112 Україна» і NewsOne близько $ 4 млн. 14 червня 2019 року стало відомо, що він став новим власником каналу ZIK та об’єднав три свої інформаційні телеканали – «112 Україна», NewsOne і ZIK – у медіахолдинг «Новини», який очолив Олексій Семенов (колишній керівник телеканалів «112 Україна», NewsOne і Прямого каналу).

Нагадаємо, президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБОУ від 2 лютого 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Воно передбачає запровадження санкцій проти народного депутата України Тараса Козака та компаній, які володіють ліцензіями телеканалів «групи Медведчука» — «112 Україна», NewsOne і ZIK. Санкції запроваджені на п’ять років.

З 19 членів ради 17 проголосували «за» санкції, один був відсутній, спікер парламенту Дмитро Разумков – утримався. Він вважає, що відповідальних за співпрацю з РФ та фінансування тероризму мають карати згідно з законодавством. Натомість санкції, на його думку, запроваджують проти осіб, яких не можуть притягнути до відповідальності перед українським судом.

Власник медіахолдингу «Новини» Тарас Козак назвав дії РНБО незаконними, а рішення про санкції актом цензури. У заяві каналів групи «Медведчука», що з’явилась на сайті «112 Україна», рішення РНБО називають «решением об уничтожении трех оппозиционных телеканалов» та «политической расправой над неугодными СМИ». Канали, йдеться в заяві, «намерены бороться за свое право вещать для украинцев, доносить правду до граждан и быть в эфире». Однак автори заяви не уточнили, про які методи боротьби йдеться.

Президент Володимир Зеленський та голова СБУ Іван Баканов вважають заборону каналів групи «Медведчука» боротьбою в інформаційній війні за правду та європейські цінності, а також кроком у боротьбі з російською гібридною агресією. Чому закриття каналів Медведчука — це не наступ на свободу слова читайте в матеріалі «Детектора медіа».

Секретар РНБО Олександр Данілов заявив, що в Україні працює багато антиукраїнських телеканалів і РНБО вводитиме санкції щодо них після отримання відповідних документів. Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков сказав, що надані СБУ матеріали, які лягли в основу рішення РНБО про санкції, є цілком достатніми та вичерпними. Дмитро Разумков розповів, що представники спецслужб не надали додаткової інформації для ознайомлення під час засідання РНБО. Пан Данілов уточнив, що частина документів про фінансування телеканалів засекречена.

4 лютого перший заступник голови Національної ради з питань телерадіомовлення Валентин Коваль повідомив, що в усіх регіонах України провайдери вимкнули телеканали «112 Україна», ZIK і NewsOne — як на супутнику, так і в кабелі. Регулятор контролює виконання рішення РНБО, оскільки це зона відповідальності Нацради. Телеканали продовжують транслювати свої ефіри на YouTube. Міністерство культури та інформаційної політики раніше повідомило, що направить до компанії запит з проханням заблокувати сторінки телеканалів.

Того ж дня Верховний Суд отримав два позови проти указу президента про санкції щодо Тараса Козака та його каналів. Пізніше ВС отримав ще один подібний позов, який подав харківський юрист, член Чугуївської правозахисної групи Роман Лихачов. 9 лютого 2021 року один позов ВС залишив без руху і дав позивачу 10 днів для усунення недоліків, за другим — відмовився відкрити провадження, третій позов із подібними вимогами ще не розглядали.

5 лютого сайти телеканалів «112 Україна», NewsOne та ZIK повідомили, що більше не можуть використовувати власні доменні імена. Вони відтепер доступні на резервних адресах zikua.tv, 112ua.tv и newsoneua.tv.


Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Раде предлагают приостановить аккредитацию журналистов "112 Украина", "NewsOne" и "ZIK"
Ряд народных депутатов от разных фракций зарегистрировали в ВР проект постановления о временном приостановлении аккредитации при органах госвласти журналистов и технических работников телеканалов "112 Украина", "NewsOne" и "ZIK", которые попали под санкции в соответствии с указом главы государства.
Соответсвующий проект постановления №5057 зарегистрирован на сайте Рады. В то же время текст постановления пока не обнародован.

Отмечается, что данный проект был зарегистрирован вчера, 10 февраля по инициативе 20 народных депутатов.


Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Козак Медведчука. Откуда у соратника кума Путина деньги на телеканалы
image.png
2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про персональні санкції щодо народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака та 8 юридичних осіб у його власності.

Це стало підставою для вимкнення з ефіру телеканалів 112, NewsOne та ZiK. За даними журналістів, підставою для санкцій стала пов’язаність структур парламентаря з фінансуванням тероризму та постачанням вугілля з окупованих територій ОРДЛО.

Ці телеканали вважаються основним рупором кремлівської пропаганди в Україні. І хоча офіційно власником медіахолдингу є Козак, справжнім бенефіціаром телеканалів є Віктор Медведчук, кум Володимира Путіна.

Центр протидії корупції провів розслідування щодо походження статків представника ОПЗЖ, які він витратив на купівлю телеканалів. Ми виявили, що в 2013-2015 роках кіпрська компанія Козака, яка зараз приносить йому основний дохід у вигляді дивідендів на сотні мільйонів гривень, була збитковою і відігравала роль перевалочної бази для мільйонів доларів між сумнівними офшорними фірмами, одна з яких постачала на державні компанії контрабандне вугілля з окупованих територій.

Свої перші великі дивіденди на суму 1,1 млн євро від кіпрської компанії Turul Investments Limited він отримав в 2017 році з рахунків в російському банку. Ці кошти йому позичила через офшорні компанії незадекларована цивільна дружина Наталія Лавренюк, на яку записана частка нафтового бізнесу Віктора Медведчука в Росії.

Розслідування показало, що телеканали 112 та NewsOne обійшлися Тарасу Козаку на суму 103 млн грн, які він сплачував швейцарським фірмам в 2018-2019 роках через Білорусь. Основні заощадження на суму 8 мільйонів євро Тарас Козак тримає в Білорусі, зокрема в Абсолютбанку білоруського олігарха Ніколая Вороб’я, який в 2019 році став співвласником 1,1 тис кілометрів нафтопроводу в Україні.

Хто такий Тарас Козак і як у його власності з’явилися телеканали
Тарас Козак почав рухатися кар’єрними сходами в податковій та митниці на Львівщині та Одещині, де він пропрацював з 1993 до 2010 року. В податковій Львова Козак працював разом з Сергієм Медведчуком, братом Віктора Медведчука. Пізніше Віктор Медведчук, будучи головою Адміністрації президента Кучми, запросив Козака очолити регіональну митницю.

Після звільнення з митниці у 2010 році він став депутатом Львівської обласної ради та заступником керівника ГО "Центр Правова Держава", в той час, коли громадську організацію очолював Віктор Медведчук.

У 2014 році Козак обирається народним депутатом від партії "Опозиційний Блок".

У першій доступній декларації за 2013 рік депутат декларує 1,1 млн грн доходів, переважна більшість з яких заробітна плата, 82 тис грн дивідендів і заощаджень в банку на 678 тис грн.

З такими офіційними статками ексмитник і податківець заходив у Верховну Раду служити народові України.

Проте депутатство разюче відобразилося на його майновому стані.

image.png
В останній поданій щорічній декларації Козак декларує отримання дивідендів за 2019 рік на вражаючу суму – 237 445 075 гривень. Це у 2 893 рази більше, ніж задекларованих дивідендів за 2013 рік. При цьому його офіційна зарплата особливо не змінилася з початку депутатства – за 2019 рік він як парламентар отримав від Верховної Ради близько 1 млн грн.

Суттєво побільшало у народного обранця і заощаджень у банку: станом на 2019 рік основні свої збереження близько 8 мільйонів євро Козак зберігає на рахунках у банку, але в не в Україні, а в... Білорусі.
image.png
Основні багатомільйонні доходи Козак отримує не від офіційної депутатської діяльності, а у вигляді дивідендів від своєї кіпрської фірми Turul Investments Limited.

Чим займається ця кіпрська компанія і коли вона почала нести золоті яйця для Козака?
Згідно з даними кіпрського реєстру, Козак став власником Turul Investments Limited 29 жовтня 2012 року. Задекларована офіційна мета діяльності компанії – холдинг бізнес-інвестицій.

Схоже, саме акції цієї фірми і задекларував Козак у своїй першій декларації народного депутата, оцінивши їх в 2013 році на суму 33 тис грн у формі внесків до статутного капіталу підприємства за кордоном.

У 2013 році компанія Turul Investments Limited придбала за 1 тисячу євро акції ще однієї кіпрської фірми Hakail Limited та за 35 тис євро акції австрійської Onyx Aviation Management Gmbh. За даними аудиторського звіту Turul Investments Limited, 2013 рік діяльності компанії був плачевний – 1,8 мільйонів євро збитків.

Основні фінансові надходження в 2013-2015 роках Turul Investments Limited отримував у вигляді багатомільйонних кредитів, виданих на пільгових умовах від інших пов'язаних між собою офшорних фірм. Кредити часто не поверталися і списувалися в ході нехитрих фінансових маніпуляцій.

От наприклад, 1 листопада 2013 року Turul Investments Limited позичив 3,75 млн доларів в компанії Erysiman Investments Limited, з яких відразу освоєно було 2,5 млн доларів. Потім через 3 місяці Turul позичає в того ж Erysiman та відразу освоює ще 1 млн 250 тис доларів.

Куди витрачає позичені гроші Turul Investments Limited Тараса Козака?
image.png
В період між 4 та 21 лютого 2014 року, саме під час найкривавіших подій Революції Гідності, Turul Investments Limited купує акції ще трьох фірм: Revelon Investments Limited на Британських Віргінських островах, кіпрську Migover Trading та 50% частки в кіпрській Havanor Management.

Окрім того, Turul позичає гроші далі.

11 лютого 2014 року Turul видає два кредити своїй дочірній компанії Hakail на суму 2,5 мільйони та 400 тисяч доларів. Потім 10 серпня 2015 року виписує ще одну величезну позику Hakail на суму 4 мільйони доларів.

Загалом у 2014-2015 роках Hakail отримує від Turul близько 6,5 мільйонів доларів кредитних коштів. Проте позичені кошти не інвестувались у бізнес діяльність, вони видавались кредитами далі.

Так, 5 листопада 2013 року фірма Козака Hakail Limited виписала 8 мільйонів доларів кредиту фірмі з Гонконгу Arida Global Limited, яка до 2015 року успішно освоїла 7,4 мільйони доларів цього кредиту. Зрештою кредит був списаний і ніколи не повертався.

На що витрачала кошти ця гонконгська фірма, можна зробити висновок з розслідування "Української Правди" 2016 року. Саме Arida Global Limited з 2014 року постачала державній компанії Центренерго контрабандне вугілля з окупованих територій ЛНР/ДНР під виглядом південноафриканського.

Arida – не єдина компанія, яка отримувала позики від Hakail. Мільйони доларів перераховувались і на рахунки інших компаній.
Підсумуємо: в 2013-2015 роках кіпрська компанія Тараса Козака, яка зараз приносить йому основний дохід у вигляді дивідендів на сотні мільйонів гривень, була збитковою і відігравала роль перевалочної бази для мільйонів доларів між сумнівними офшорними фірмами, одна з яких постачала на державні компанії контрабандне вугілля з окупованих територій.
image.png
І так тривало аж до грудня 2017 року, коли нардеп нарешті вперше декларує отримання дивідендів від Turul Investments на суму 36 301 320 грн. Ця кіпрська фірма надалі стає основним джерелом прибутків Козака, які щорічно зростають в геометричній прогресії – 128 188 274 грн в 2018 році та 237 445 075 грн в 2019 році.

Для порівняння – в 2016 році найбільшим джерелом доходів Тараса Козака був подарунок від брата Богдана у вигляді автівки Audi ціною 2 мільйони гривень.

З аудиторських звітів кіпрського офіційного реєстру ми ретельно відтворили, як відбувається виплата дивідендів Тарасу Козаку в 2017 році та звідки кіпрська фірма, яка протягом багатьох років показувала збитки, раптово згенерувала своєму власнику шалений дохід.

1 грудня 2017 грудня Hakail Limited декларує рішення виплатити 3,2 мільйонів доларів дивідендів своєму єдиному акціонеру компанії Turul Investments Limited. Сума зазначається... в російських рублях.

19 грудня 2017 відбувається виплата лише частини дивідендів, а саме 76,2 млн російських рублів. Решту 1,9 мільйонів доларів мали би заплатити в наступних роках, але ми не можемо підтвердити виплати з аудиторських звітів, бо з 2018 року вони вже не публікуються в кіпрському реєстрі.

Це означає, що перші великі дивіденди на суму 76,2 млн рублів, що становило 1,1 млн євро, 17 грудня 2017 вирушили до Козака з рахунків кіпрської Hakail Limited в Московському індустріальному банку. Отримання дивідендів він декларує 21 грудня 2017 року в гривні – на суму 36 301 320, що власне і становить 1,1 млн євро в еквіваленті.

Лишається загадкою, як в період між 17 та 21 грудня 2017 року 76,2 млн рублів з рахунків в російському банку надійшли на особисті рахунки Козака в Україні та перетворилися на гривні. Адже він у 2017 році не декларує рахунків в російських банках чи в російських рублях, проте зазначає 1,1 млн євро заощаджень в Укрбудінвестбанку, співвласником якого на той час був Артур Чечьоткін, зять Юлії Тимошенко.

Тепер повернемося до питання – звідки повністю збиткова до того кіпрська компанія Hakail limited бере 1,1 млн євро для виплати дивідендів своїй материнській компанії Turul, які та, в свою чергу виплачує єдиному акціонеру Тарасу Козаку?

Відповідь проста та очевидна – знову ж таки з кредитних коштів.

Згідно з даними аудиторських звітів, 5 грудня 2017 року Hakail Limited взяв у борг 1,1 мільйон євро у компанії Teteos Global Limited під 3,5% річних з виплатою до 30 грудня 2020 року. Саме ці гроші пішли на виплату дивідендів Turul, а згодом і Тарасу Козаку. І нам невідомо, чи ці кредити виплачувалися назад.

Кому належить і чим займається компанія Teteos Global Limited, яка так щедро видала кредит для виплати дивідендів Козаку?
Відкриваємо аудиторський звіт компанії Teteos Global Limited і бачимо, що з 2016 року її бенефіціарним власником є Наталія Лавренюк. Це та сама незадекларована цивільна дружина Тараса Козака, яка має квартиру на 600 квадратних метрів ціною 13 мільйонів доларів у пішій доступності від Кремля.

Изображение

У сухому залишку виходить, що "золоті яйця" у вигляді багатомільйонних дивідендів народному депутату Козаку несе його цивільна дружина, яку він у порушення закону не декларує.

Звідки Наталія Лавренюк бере гроші для виплат через офшори своєму чоловікові?
На це питання вже частково відповіли журналісти програми "Схеми", досліджуючи нафтовий бізнес дружини Віктора Медведчука. Сам Медведчук в інтерв’ю "Схемам" називає Наталію Лавренюк "подругой моей жены".

Виявляється, Оксана Марченко разом з подружкою Наталією Лавренюк організували собі підробіток – видобувають нафту в Росії та продають її на Захід. І Teteos Global Limited – одна з компаній, на яку оформлений нафтовий бізнес Медведчука в обхід американських санкцій.

На жаль, у публічному доступі наразі немає аудиторських звітів за 2018-19 рр кіпрських компаній Козака, тому звідки саме походять шалені дивіденди нардепа за 2018 та 2019 рік ми точно відтворити не можемо. Але вірогідно, що стара схема збереглася і це просто кредити від офшорок його незадекларованої дружини, на яку записана частка російського нафтового бізнесу Віктора Медведчука.

І саме за ці кошти Тараз Козак купував телеканали ZiK, 112 та NewsOne.

Купівля телеканалів
Скуповувати телеканали Тарас Козак почав у 2018 році, коли надходження йому дивідендів з кіпрської компанії Turul Investments стали системними та стабільними. І не дарма, адже медіа-імперія коштує немаленьких грошей.

В жовтні 2018 року Козак придбав телеканал NewsOne.

У формі про суттєві зміни за 12 жовтня 2018 року він задекларував набуття корпоративних прав на ТОВ Новини 24 годин від Швейцарської MW Investment AG, яку контролював на той час екс-регіонал Євген Мураєв. Вартість цього активу становила 41 063 799 грн.

Через 3 місяці, в грудні 2018 року, Козак купує телеканал 112.

2 грудня 2018 соратник Медведчука декларує придбання корпоративних прав дев'яти українських юридичних осіб від Швейцарської компанії Plirofories AG. Всі дев’ять компаній входять в структуру власності телеканалу 112 і на 6 з них у лютому 2021 були накладені санкції РНБО. Згідно з даними про суттєві зміни у майновому стані вартість корпоративних прав цих фірм , на які оформлений телеканал 112, складає 72 871 460 грн.
Изображение

Загальна сума вартості корпоративних прав на куплені два телеканали становила 114 мільйонів гривень, однак згідно з розділу декларації "видатки та правочини" Тарас Козак по факту заплатив за них лише 103 мільйони.

Влітку 2019 року Тарас Козак купує телеканал ZiK.

До червня 2019 телеканал ZiK був у власності Петра Димінського через кіпрську компанію Alvho Trading limited. З 14 червня 2019 новим єдиним акціонером Alvho Trading limited стала вже знайома нам фірма Козака Turul investments limited.

Точна вартість телеканалу нам невідома, але статутний капітал кіпрської Alvho на момент переходу до структур Козака становив 17,1 тисяч євро. Тоді медіа-менеджери оцінювали телеканал ZiK у 15-20 млн доларів. Водночас, сам Димінський наприкінці 2017 року начебто починав торг з суми 53 млн доларів.

Изображение
Операції з придбання принаймні двох з трьох телеканалів (NewsOne та 112), Козак провів чомусь у Білорусі, що підтверджується даними з його електронних декларацій.

Витрати та рахунки в Білорусі. Ніколай Воробей. Нафтопровід
У 2018 році Тарас Козак починає вести активну фінансову діяльність у Білорусі.

Изображение
Зокрема, крім купівлі через Білорусь телеканалів NewsOne та 112 на загальну суму 103 млн грн, український нардеп сплачує в Білорусі щорічно в 2018 та 2019 роках по 16 млн грн на послуги авіаперевезення.

В 2019-2020 роках Козак декларує 1,2 млн грн витрат на послуги навчання у Білорусі. Нам важко уявити, що нардеп за мільйон гривень оплачує комусь навчання в білоруських університетах. Скоріш за все, він просто використовує білоруські банки, як транзит для перерахунків витрат на послуги іншим компаніям в інші країни, в тому числі країни Західної Європи та в Росію.

В лютому 2020 року Козак задекларував 422 тис. грн витрат на відпочинок у Білорусі, в червні знімав там в оренду нерухоме майно на суму 1,1 млн грн, а в жовтні навіть сплатив комусь у Білорусі 313 тис грн благодійної допомоги.

В Білорусі він також постійно знімає готівку в банках та обмінює величезні суми валют.

Так, у серпні 2020 року Козак задекларував витрати в Білорусі на суму 163 667 грн на комісію із зняття готівки. Зазвичай, банки беруть комісію від 1% до 2,9% з суми зняття, тому сума знятих Козаком готівкових коштів у Білорусі може складати від 5 до 16 млн грн.

У вересні 2020 року Козак задекларував продаж валюти в Білорусі на суму понад 25 млн грн.

В 2018 році в декларації соратника Медведчука з'являється рахунок в Мінському Транзитному Банку (JSC "MTBank") зі збереженнями на суму 2 160 297 млн євро. А в 2019 році Козак довірив збереження ще 6,5 мільйонів євро білоруському Абсолютбанку. В тому ж Абсолютбанку мають збереження на чималенькі суми Віктор Медведчук (850 тис євро) та Оксана Марченко (4 млн євро).

Чому Тарас Козак, Віктор Медведчук та Оксана Марченко тримають свої збереження в турбулентній Білорусі та почувають там себе впевненіше, надійніше та більшій безпеці, ніж в Україні?

Відповідь шукаємо в структурі власності мінського Абсолютбанку, де так зручно та безпечно почувається ця трійця.

Абсолютбанк через білоруські фірми ТОВ Інтерсервіс та ТОВ Красний бор повністю контролюється білоруським олігархом Ніколаєм Воробйом, який наближений до президента Лукашенка. В січні 2019 року Віктор Медведчук мав зустріч з Олександром Лукашенком, на якій нібито обговорювалася ситуація на Донбасі.

Через компанію "Інтерсервіс" Ніколай Воробей володіє білоруським "Нєфтєбітумним заводом", який в 2019 році став співвласником української компанії Прикарпатзахідтранс. А це 1,1 тис кілометрів трубопроводу "Самара-Західний напрямок", через який транспортуються нафтропродукти (переважно дизельне паливо) з Росії на територію України та транзитом через Угорщину в країни Західної Європи.

Раніше в 2018 році "Нєфтєбітумний завод" Ніколая Вороб’я хотів приватизувати Державну компанію Центренерго, але приватизацію відмінили.

Схоже, білоруський олігарх Ніколай Воробей в обмін на спільні енергетичні інвестиційні проекти з Віктором Медведчуком в Україні, погодився потримати гроші Козака та Медведчуків у своєму приватному гаманці – Абсолютбанку та прикрити останніх від дії американських, а тепер уже й українських санкцій.

Лишається риторичне питання, чи Ніколай Воробей може включатися в такі проекти та працювати банкіром для Тараса Козака і Віктора Медведчука без волі та політичного прикриття зі сторони Олександра Лукашенка та Володимира Путіна.

Антоніна Волкотруб, Дар'я Каленюк, Центр Протидії Корупції

pravda.com.ua
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Аватара пользователя
MAXSIMUS
Сообщения: 9496
Зарегистрирован: 07 сен 2012, 16:43
Пол: Мужской
Зодиак:: Рыбы
Страна:: Узбекистан
Имя: МАКСИМ
Откуда: ТАШКЕНТ
Мой телевизор :: Posso 43 v 80
Мой ресивер:: Open-Box-as-4 k si
Мои спутники:: 90-ku,53-ku,57 ku 75-ku,13-ku,85-ku,90-si,
Благодарил (а): 665 раз
Поблагодарили: 2457 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение MAXSIMUS »

В трех городах ЛНР временно отключат ТВ и радио


Изображение
С 16 по 18 февраля в трех городах Луганской Народной Республики отключат эфирное вещание для профилактики. Об этом сообщили в Министерстве связи и общественных коммуникаций ЛНР.

- В Республике продолжают вести плановые профилактические работы. В связи с этим с 16 по 18 февраля в Луганске, Ровеньках и Чернухино частично будет отсутствовать телерадиовещание, - проинформировали в ведомстве.
Плановую профилактику оборудования проведут в дневное время. Так, в Луганске 16 февраля с 8.00 до 14.00 временно приостановят вещание телеканала «Россия 24», в Чернухино - «Луганск 24» и «НТВ».

17 февраля в это же время в Луганске профилактические работы затронут «Радио 7», а 18 февраля в Ровеньках на аналогичный период отключат телеканал «Пятницу».


Аватара пользователя
Admin
Сообщения: 110877
Зарегистрирован: 27 июн 2011, 16:11
Пол: Мужской
Зодиак:: Овен
Страна:: Украина
Имя: Роман
Мой телевизор :: SHIVAKI - STV143M4 - MKII , JVC - - AV1401ABE , Liberton D-LED 3225 ABHDR
Мой ресивер:: STRONG 4450, Gi HD Mini, Trimax TR-2012HD plus (Т2), Vu+ Zero, Beelink W95 (2Гб/16Гб)
Мои спутники:: 4°W,5°E,13°E - ( Два штука ) + 36°E KУ
Благодарил (а): 5126 раз
Поблагодарили: 2108 раз

Новости телевещания. Украина.

Сообщение Admin »

Дроздов назвал зрителей закрытых каналов «имбецилами» и «крысами»
image.png
Известный украинский телеведущий и журналист Остап Дроздов в эфире «4 канала» раскритиковал зрителей, которых возмутило закрытие каналов 112, NewsOne и ZIK. Эпизод из его речи в эфире опубликовал telegram-канал UKR INFORM.
Дроздов отреагировал на возмущения людей, которые якобы не понимают, что им теперь делать, когда телеканалы прекратили свою работу.

«Ну почитай ты книгу, возьми доместос и помой унитаз, протри хрусталь, в крайнем случае, подари внукам желательно украинскую книгу, подпишись на YouTube-канал Остапа Дроздова, да в конце концов, налепи вареников, если нечем заняться, заморозь их и отправь нашим парням на передовую. Возьми словарь и начни учить украинский язык», – обращается к недовольным в образе «старой бабки» зрителям журналист.

По словам Дроздова, на самом деле таких людей, которые «чувствуют катастрофическую нехватку яда, конкретную нехватку того, что делает их абсолютными имбецилами и гражданскими крысами», миллионы.
«Таких людей, кроме как убогими, по другому назвать невозможно», – отметил он.

Ведущий окрестил их жертвами телекратии, напомнив, что этот термин означает «власть телевизора».

«Это тогда, когда телевизор – основной предмет в доме, в квартире, и без этого телевизора, а он у нас является пророссийским, манипулятивным, пропагандистским, токсичным, они абсолютно не представляют своей жизни. И эта телекратия зашла настолько глубоко и далеко, что мы фактически имеем целое многолюдие, целые массы абсолютных потерянных теленаркоманов», – подытожил Дроздов.
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Эфирное и Кабельное ТВ»